Förkrossad

Jag vet inte vad jag ska säga
Jag vet inte vart jag ska ta vägen
Jag trodde du var den för mig
Allt du sa, allt du gjorde
Det betydde mycket
Men nu är jag helt förkrossad
Det finns ingen som kommer att ersätta dig
Du gjorde mig glad och lycklig
Nu är jag ledsen, förkrossad och mitt hjärta har gått i tusenbitar
Igen
Man kan alltid ha drömmar om att det ska bli vi två igen
Men nu måste jag komma över dig
Det finns tusen killar därute som letar efter just en sån som jag
Du är en riktigt trevlig kille och jag är ändå lite glad
Lite glad över att du vill vara min kompis
Men kommer det att funka efter allt?
Mina tårar rinner nedför kinderna
De är bara att inse
Att det aldrig kommer att bli vi två gen
Hur många gånger jag än ber
Aldrig blir det vi två igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0