En tidig söndags kväll närmar sig

Gó kväll allihopa!

Nu börjar dagen närma sig sitt slut för mig. För en gång skull ska jag faktiskt lägga mig tidigt. Jag har inget smink på mig idag så det blir bara att borsta tänderna och hoppa i säng! Vad skönt det ska bli att sova. Det är nog det enda jag har längtat efter hela dagen. Är det inte så skönt att sova? Att bara sluta tänka och dra sig in i mysiga och fina drömmar?
Det är det bästa jag vet. Att bara försvinna i ett par timmar och bara drömma så mycket man vill. Att drömma tillbaka och förändra allt dåligt man gjort och sen bara fixa det och få det gjort. Så som om ingenting har hänt.

Nu ska jag lägga ihop så syns vi imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0