en skit dålig fredag med andra ord

Hejsan!

Hur har ni det en sån här fredag? Jag har det skit. Jag är jätte ledsen men kan inte berätta varför, tyvärr...

Jag måste verkligen be om ursäkt för mitt otroligt dåliga bloggande men jag har bara inte orkat bry mig om bloggen nu när jag varit sjuk och så vidare. Men jag ska bättra mig, nån gång..

Jaha, nu är det påsklov! Vad ska ni hitta på? Jag ska vara hemma är nu tills på onsdag då jag tar ett tidigt tåg upp till Göteborg för att hälsa på en mycket god vän. Tjejkväll! Sen ska jag till landet direkt därefter för att fira påsk och bara ha tråkigt där ute mitt på landet om jag inte har nått bättre för mig...

Nu blir det nog filmkväll så vi hörs kanske senare annars imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0