En helt underbar dag

Hejsan!!

Hur har ni det en sån här fin vår lördagskväll?`Jag har det helt fantastiskt efter en hel dag med min älskade pojkvän. Vi spelade bl.a Guitar Hero nu den sista kvarten då jag verkligen suger, verkligen, och då S verkligen äger, äger på det!
Ja, jag brukar ju inte då spela tv spel utan sitter gärna och gör läxorna och sitter framför datorn istället. Vi har gått ut med hunden, skrattat nåt otroligt mycket och körde hem pizza som hans mamma fick med sig hem. Jag har inte ätit pizza på jätte länge då jag en gång blev magsjuk efter det, så jag har varit lite ''rädd'' av att äta pizza på restauranger men. Pizzorna var faktiskt riktigt goda! Tack i alla fall S, för en helt fantastisk dag och tack I för pizzorna och all skratt jag fick med dig och resten av familjen idag. Det behövde jag!

Tro det eller ej så kommer jag att spendera halva dagen med S imorgon också då jag åker till Göteborg på onsdag. Därför vill jag spendera så mycket tid med honom som möjligt. Detta betyder då att det knappt blir nåt bloggande imorgon heller eftersom att jag senare förmodligen kommer att gå på innebandyn.
Men jag lovar er att jag ska bättra mig för det ska jag. Jag har bara inte haft lust att blogga de senaste dagarna. Förlåt.

Nu ska jag titta lite på tv innan jag lägger mig till sängs och får en riktigt skönhetssömn.
Ha det gött nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0