Döööör

Hejsan!

Hur är det med er? Jag har det helt Ok, jag står ju på mina fötter!
Kom precis hem från innebandyn då det var den sista på länge, eller i alla fall för denna termin. Sen ska jag ju börja springa med tjejerna om några veckor igen och gud, vad skoj det ska bli! Själv har jag satt upp ett mål att springa tre gånger i veckan för att hålla uppe konditionen och mina muskler. Jag får dock se hur det går med det....

Idag hade jag ju SO prov och det gick faktiskt helt OK. Jag kan inte säga att det gick super men det kändes bra när jag gick därifrån. Så, nu är det bara ett prov kvar innan praon börjar vecka 20, och det är franska. Så, nu snart när jag har ätit middag, ska jag sätta mig och plugga inför denna vecka sen blir det en tidig kväll för mig för jag är så trött att jag håller på att dööö! Så, jobbigt, men det är också orsaken till att jag inte kunnat koncentrera mig på lektionerna och här hemma.

Ska blogga lite senare då bilder och en ny bakrund kommer upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0