Bilder

Här är foton från mitt landställe som jag tagit själv. Dem är mina absoluta favoriter.
Låt bilderna prata för sig själva...


Hotellet utanför bion i Göteborg

Här har vi Sara.

Och jag, inte den bästa. Nya brillorna är på också!













Detta är mammas favorit. Hon bara gapade när hon såg den...











Gillar detta foto. Min absoluta favorit.

Denna gillar jag. En sån stillhet.







Denna är min egna favorit.

Jag har funderar på att önska mig en riktig fotokamera i födelsedags present, men problemet är bara att jag inte kan hantera sånna stora kameror. Det är bara ivägen och väger allt för mycket!

Hörs senare för nu ska jag bege mig ut på stan!


Kommentarer
Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; Okej :P

klickade runt :D

2009-04-18 @ 13:01:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0