Hello there!!!

Hejsan allihopa, eller ni som kollar in min blogg...!!

Jag har helt enkelt inte bloggat på de senaste dagarna för jag har haft fullt upp med annat och jag hoppas att ni förstår!!

Imorgon är det en mycket speciell dag för mig. Det är nämligen så att jag ska fotograferas på ''Expert'' för att söka in som modell på MIKAs som ligger i Stockholm. Jag fick för mig det att jag skulle ialla fall göra ett försök att komma med för jag har så många släktingar och vänner som alltid har samma sak att säga: ''Du borde söka in som modell!! Den längden du har, dina ben och ditt anskite så borde du komma långt.'' Så jag menar ''varför inte göra ett försök?''
Jag får se hur långt jag kommer för jag har hört att det är svårt att komma in, men man får hoppas på det bästa.




 
Den superkända toppmodellen Tyra Banks


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0