Tråkigt...

Hej allihopa!!! Eller ni som överhuvudtaget läser min blogg!!

I går, Tisdag, hade vi matte prov VG-MVG och det gick skit dåligt, eftersom att jag har mycket svårt för matte och det är synd eftersom att Fysik, Biologi och Kemi är mina favvoämnen, det låter lite konstigt jag vet....
 Men när jag bodde i Täby gick jag på en jätte dålig skola... Alla var elaka och typ ingen hjälpte mig i nöd....
Och sen när vi skulle ha sista utvecklingsamtalet för alltid på den där skolan i 5: an så sa min lärare så här ''' Jaa, jag måste ju då säga att du inte är godkänd i matte...'' Och jag bara tänkte ''jaha, varför har du inte hjälpt mig då?!!'' Och om hon skulle hjälpt mig från första början så skulle jag inte varit underkänd i matte då, och som tur är nu har jag gått från IG till VG och jag är stolt över mig själv!! Jag var underkänd i varje ämne och har gått från IG till VG och MVG i alla ämnen, shit vad nöjd jag är när jag skriver detta, jag kan inte ritkigt fatta det!! Jag ÄLSKAR skolan!!


Nu imörrn har vi hemkunskap prov och ska nu då självklart gå och plugga efter en badaminton - lektion och några minuter framför Tv och dator.


Tjingeling!!


Kommentarer
Maja

täby är underbart nu för tiden ;D kul att du trivs nere i danmark(?).. man kan ju iof tro att skåne tillhör danmark... "GRÄV BORT SKÅNE" ;D

får allt ta och akta mig när du kommer tillbaka till täby i december.. ooo spookey (;

2008-11-15 @ 16:55:43
maja

*iofs

2008-11-15 @ 16:56:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0