Pluggat färdigt

Hej allihopa!!


Idag har jag haft en riktigt slö - dag. Slappat framför datorn och laddat ner MSN eftersom att andra datorn inte funkar...
Idag har jag också pluggat eftersom att jag har hemkunskap prov på tordag så måsta man börja nån dag... jag insåg att jag har börjat lite sent för jag kan inte allt, det är mycket att komma ihåg!!

Städade mitt mycket stökiga rum idag, det känns skönt för jag har aldrig nån ordning här hemma.

Kände lite för att skriva dettta, jag vet att det kanske inte är något intressant men jaja, så är det...






här är jag


Men nu ksa jag gå och hitta på nåt skoj!!

HejSvej!!


Kommentarer
Jannie

Gullan, va stolt jag är över dig och att du tar tag i saker. Du är superfin!

2008-11-11 @ 16:30:41
URL: http://chirlii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0