Modell

Hej allihopa därute!!

Angående detta med modell - grejerna så har jag ju skrivit tidigare att det är många av mina kompisar och släkt som vill och tycker att jag borde söka in som modell och göra ett försök för de tror att jag kan komma långt med den längden jag har och mina ben tycker de. Själv så tycker jag att jag borde göra ett försök, jag menar jag har inga jätte stora drömmar om att bli den nya super kända modellen som Tyra Banks t, ex. utan jag bara undrar lite om jag gillar det tillräckligt mycket liksom, hur roligt jag tycker det är och om jag blir känd genom tidningar eller vad det nu jag ska fotograferas för så visst - men jag vill inte bli världskänd. Jag menar visst det skulle säker vara skoj att vara igenkänd, men min stösta dröm är att gå på röda mattan i Los Angeles men jag hoppas att ni förstår vad det är jag menar.... Så känd här i Sverige skulle jag kunna tänka mig och kanske lite utomlands också men inte världskänd för jag kan nog få lite problem då....


Hoppas ni fattar vad jag menar...

HejsanTvejsan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0