Lördag

Hallo!!

Idag har det varit en väldigt händelserik dag. Det har hänt mycket. När jag vaknade upp i morse stack jag till grannen för att ta reda på hur deras larm fungerar eftersom att jag ska vara hundvakt idag. När jag kkom in var det jätte glada och lekfulla. Agaton och Teddy heter dem och är två dvärg pudlar, brun och vit. Så när jag skulle gå dit senare idag för att gå ut med dem ville inte Teddy men Agaton ville, så jag satt på honom kopplet och sa till Teddy att vi skulle gå ut. Han ville inte så jag gick fram till honom där han legat i sitt lilla hörn i klädgarderoben i deras hall och det ända han gjorde var att morra och visa tänderna. Så jag tod det lugnt, liksom tog ett steg i taget. Men han fortsatte så jag bestämde för mig att ringa hem så pappa kunde hjälpa mig. Men det blev bara värre, han skrev till den stackars hunden att han inte skulle morra!! Det är såklart att hunden blir mer rädd då!! Men jag gick ut med Agaton i alla fall. Senare nu ikväll kl. 22 gick mamma ooch jag dit för att gå ut med dem en sista gång. Och då fungerade det.  Teddy litade på mamma så vi gick ut till slut...

Idag har jag också shoppat lite inför Hawaii resan och överhuvud taget. Jag köpte ett par underbara svarta finskor med låg klack från ''din sko'' och ett par vita jeans och en lila och vit rutig blues får Åhléns, och jag är jätte nöjd!! Så därför lägger jag upp lite bilder på mig i det.

Jag har berättat tidigare att jag var med i detta project ''Time Project 2008'' och det var jätte kul. Jag lyckades med att sova fyra eller fem timmar i alla fall. Jag pratade med en ryss kille som heter Stas tror jag... och han var jätte trevlig och glad. Han frågade mig lite om hur Sverige var och då sa jag att de flesta människor som kommer hit tycker att Sverige är jätte fint och att de svenska tjejerna är jätte söta, och gissa vad han sa? - Yeah, I've heard that... och både jag och han skrattade, nej men vi hade en riktigt trevlig och rolig prat stund på omkring 12 minuter tills jag var tvungen att lägga  på....
Jag lägger också upp några bilder från Time Project:






time project
Här hade dem kontakt med Ryssland och något annat land.
hannes
Här ligger den söta Hannes som en tusenfoting... eller han ville försöka se ut som en trött tusenfoting i alla fall.
erik
Här ligger   söt Olle (Erik) som en trött liten jag vet inte vad. En trött Erik helt enkelt...
bernard ebba
Ebba och Bernard var trötta, jag vet inte riktigt hur länge de sov...




jag
De otroligt snygga kläderna jag köpte idag.
jag
Här är jag lite glad... Nu syns kläderna lite bättre i alla fall.
Är jag snygg i dem ?
Jeans - Åhléns
Blues - Åhléns
Skor - Din Sko


Nu måste jag lägga ner, ska upp tidigt imorgon för att plugga och julstäda mitt rum på första advent. Vad lyckat!


Ni får ha det så otroligt bra, så hörs vi antagligen på måndag då jag lägger upp lite inlägg. Kan inte imorgon just bara för att jag ska städa och plugga. Och för att det är första advent!!!!!



Auf Wiedersehen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0