Länge Sedan

Hejsan!!!

Det var nu ett tag sedan jag bloggade, men ska göra det nu mycket i veckan för jag har en rätt lugn vecka, bara ett tyska prov på fredag....

Idag har jag haft en riktig slappardag...har gjort en video på YouTube om Vanessa Hudgens och Zac Efron såklart!!
Städat rummet, läst Frida och Marley och jag, och ja, bara tagit det coolt. Ni kan förresten kollan in min video om ni har lust... sök antingen på ''Zac Efron & Vanessa Hudgens'' eller på walkthiswaytolove (så som jag heter då) på www.youtube.com så hoppas jag att ni hittar den. Jag hade inte riktigt för mig nåt bättre så jag gjorde den videon eftersom att jag är ett stort fan av dem båda...

Tänkte sedan under veckan nu försöka att ladda upp några nya bilder på mig om det funkar.


Här kommer det några bilder ur videon...:



vanessavanessaout and about
vanessa

Eftersom att jag är ett stort fan av dem....


Toodels!!

Ha det gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0