Det går dåligt!!

Hej allihopa!!

Idag har jag försökt att göra en header men det går inte. Där man lägger upp bilder vill inte acceptera den, den går jättedåligt!! Jag blir jätte ledsen.....

Hur har ni haft det under lovet? - Släjv så har jag haft det bra, var i skolan idag men gick hem efter biologin för jag mådde inget bra, men en sak var bra idag: jag fick reda på att jag hade fått VG på engelska provet, vilket jag blev nöjd över, så lite som jag hade pluggat....

Nu måste jag gå och vila för att kunna gå till plugget imorgon men ha det bra!!

Tjillevippen!!


Kommentarer
:)

åhh stackars dej amanada . jag skulle kunna hjälpa dej om jag fick sitta brevid dej i datasalen. men jag vågar inte riktigt ta det steget...

vad ska jag göra för att våga?



puss o kram chokladbanan! :)

2008-11-21 @ 21:42:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0