Bråk



Idag hände någonting hemsk. Lillebrorsan och jag bråkade...
Jag hade just tittar färdigt på ''The Hills'' som jag sa till honom att jag skulle ha datorn för att kolla en par saker men då sa han att han hade den. Grejen var det att han hade den inte, han bara satt i datorstolen och spelade gitarr. Men jag fick datorn tillslut, han började skrika och säga helt otroligt ful ord till mig : det var sista droppen! Då blev jag arg och sa att han skulle sluta, jag sa också till honom att jag var seriöst när jag sa det eftersom att jag lätt kan bli arg. Men han brydde sig inte ( som vanligt ). Så, jag tryckte till honom i stolen och slog honom lite snällt för att försöka visa hur seriös jag var, sen skrattade vi lite, men sen fortsatte han och då var det ENOUGH! Jag slog till honom lite och han började kasta saker på mig, det fortsattes.... Han hotade mig med träpinnar att slå mig i ansikten hotade med mig med nästan allt.
Då blev jag skiträdd, jag har aldrig varit så rädd förut. Jag vet inte om syskon ska bråka så här mycket som lillen och jag gör. Men det kankse vi gör just bara för att vi älskar varandra så mycket. Jag verkligen älskar honom över allt annat längst in.

Nu måste jag gå och gråta ut...


Kommentarer
Emma

Hej Amanda

Nu har jag kollat in din blogg.

Varför har du inte sagt att du har sökt som modell? Tänk om du blir känd :) då kan vi känna oss coola vi tuna-ungar. :D

2008-11-08 @ 15:51:42
URL: http://hopelosthead.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0