Bilder


Hej Bloggen och alla ni därute!!

Jag är här hemma och har snart hostat ihjäl mig själv. Nej, jag skojar....men jag har nu ägnat mig åt att äntligen ladda ner lite bilder på denna dator. Bilderna är inte det finaste men de är bättre än ingenting i alla fall.
Jag ska nu gå för att lägga mig och sova så att jag blir frisk någongång.
Här kommer ett gäng av bilder som jag har tagit detta år 2008.





outfit höst
Här var jag i en typisk mig höst outfit.
jag i badrummet
Jag tycker själv att detta fotot var rätt snyggt och bra fotat.
innan mikas fotografering
Här var jag innan jag skulle till fotograferingen på Expert för att söka till MIKAs.
innan fotograferingen hela jag
Hela jag innan fotograferingen.
avlångt aniskte
På detta fotot får jag se hur avlångt ansikte jag egentligen har...
NK julstämmning
När jag var i Stockholm för inte så länge sedan så gick jag och familjen förbi NKs julpyntning i skyltfönsterna.
nkohio
När jag var i Stockholm hittade jag min nya favoritaffär Ohio där jag köpte denna fina toppen.
ohio
Och den här blåa Hollywood inpirerade klänningen.
middag
Även jag är duktig på att laga mat så ikväll blev det hemmagjord pasta med hemmagjord tomatsås med basilika på toppen och lite paremsan ost.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0