Torsdag eftermiddag

Hej Bloggen!!


Nu har jag just kommit hem från skolan efter en kort dag. Vi slapp kemi lektionen idag p.g.a att våran lärare skulle på läkarundersökning, då sköt vi upp engelskan till kemins tid och vi slutade en timme tidigare.
Jag är ledsen över att jag inte bloggat på en stund men jag har haft så mycket.
I helgen ska jag till Stockholm på julmiddag med ett par kompisar till oss och det ska bli jätte skoj, och extra skoj blir det ju då när jag nu ska träffa Johan som jag inte träffat eller pratat med på tre år!!
Så, jag kommer förmodligen inte kunna blogga i helgen men ska försöka eftersom att jag bloggar mest under helgen.
Nu ska jag gå och plugga lite, sen blir det slapp.

Toodles, och ha det så bra som det bara går!



jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0