Mer sömn

Jag håller på att dö för att jag är så sjukt trött... jag vet knappast vad jag heter längre, så därför ska jag lägga mig tidigt ikväll direkt efter detta inlägg. Resan kommer att bli lång nu på Måndag och jag måste nu sova mycket för att kunna vända dygnet så snabbt som möjligt eftersom att Hawaii ligger 12 timmer efter så kommer jag att vara rejält jet- lägad när jag kommer fram och hem hit till Sverige men det tycker jag är värt eftersom att det sägs att Hawaii är ''paradiset''. De säger i alla fall de flesta som har varit där.

Ni får drömma söta drömmar inatt så lägger jag upp bilder och flera inlägg imorgon som vanligt. Imorgon blir det en handlingsdag inför resan.

Puss!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0