Livrädd

Nu har jag just kommit hem från Meddo och det var sjukt läskigt!! Jag solade dock bara i sex minuter eftersom att det stod det för min hudtyp första gången. Men det enda man hörde när man låg där var knaster och fläktar, det lät som om att det var någon brevid mitt solarium och gick och smög på mig där. Jag var livräd när jag låg där. När jag kom ut skakade jag för att jag var så rädd. Att bara ligga instängd där och höra knaster och en stor fläkt gör att man blir lite rädd för man har ingen aning om vad det är som händer runtomkring och man får inte titta heller för man har sån hära svarta säker för ögonen efersom att det är ett sånt starkt ljud.

Nu blir det Grey's Anatomy om tjugo minuter så jag kommer inte att blogga mer ikväll.

Godnatt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0