Julklapparna kom i förtid

Hej Bloggen!!

Idag har jag haft en ganska bra dag. Jag vaknade tidigt imorse och gick då ut vid lunchtid och handlade mat med min pappa, stack sedan ut igen för att köpa lite grejer på apoteket. Åt sedan lunch med resten av familjen när mammis och Carlis hade kommit hem från ishockeymachen. Efter det stack pappa, mamma och jag ut för att handla ännu mer som till exempel en tröja till mig, ett skrivblock dock ingen dagbok... och lite annat som en julklapp till Carl.
Vid middagen inte för så länge sedan hade vi en liten julmiddag eftersom att vi inte kommer att ha en ritkig jul nu när vi är på Hawaii. Så, vi fick våra julklappar. Jag fick en sjukt fin väska som jag kommer att kanske använda lite för ofta, hehe...
Jag fick bara två juklappar eftersom att resan kostar så mycket och att hela saken är en sån stor grej. Andra julklappen var två par tofflor som vi kan ha på planet, jag blev inte nöjd över den men jaja så är. jag är nöjd med Hawaii - Klappen.

Nu ska jag se filmen ''All About Mary'' med Ben Stiller och Cameron Diaz.

Hejdå!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0