Julavslutningen

Hejsan!!

Nu har jag bestämt mig för vad jag ska ha på mig på julavslutningen på fredag. Jag vet, det låter helt fjantigt att bestämma sig så här tidigt tycker ni men för mig betyder alla dem här avslutningarna i skolan mycket för mig.
Det blev inte de svarta finskorna utan de blev ett par ljusbruna stövlar från Nilsons istället...en svart klänning och nu kan jag inte säga mer... Eller ska jag ha en röd klänning istället? - Nej, nu blir det som jag tänkt mig.

Nu ska jag äntligen gå till Meddo och få solningen klar. Jag orkar inte att gå runt och tänka på det hela tiden när jag alltid säger till mig själv ''Nej, idag måste jag gå. Jag får fixa pengar på något sätt och jag ska inte dit imorgon utan idag, ikväll eller då är det de programmet på Tv så de blir imorgon'' osv.

Imorgon ska jag lägga upp bilder om jag får det att funka...

Tjillevippen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0