Dagboken del 6

Lördag 27 Dec.
Jag har inte så mycket att berätta idag tyvärr. Jag och familjen var på stranden hela dagen idag och jag lärde mig surfa. Eller jag lärde mig att ställa mig på den när en våg kommer.
Jag tycker att det  inte riktigt finns någon humor på min blogg så här kommer några skämt. Kanske lite dåliga men jag har dålig humor, typiskt stockholmskt.,
När jag var i stallet en gång så gick jag upp till kiosken för att titta på godismenyn. Där stod det ''Michael Jackson bollar'', då frågade jag vad de var, då sa de att de var choklad bollar. Ja, den är ju brun inuti men vit utanpå - alltså Michael Jackson bollar.
En kille i min klass sa detta skämt till mig: Hur får man en svart person att sluta hoppa upp och ned i sängen? - Jo, genom att sätta upp kardborrband i taket.

Jo, sen vill jag påpeka det till alla tjejer där ute att det finns sjukt många söta killar här och de är sjukt trevliga!
Ibland känner jag verkligen för att gråta över kärleken och det känner jag för nu...
Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0