Dagboken del 3

Onsdag 24 Dec. Julafton

Hej Dagboken!!
Idag åkte jag och familjen till en liten stad som heter Kapa och som liknar lite Lycky Look  filmens stad. Innna vi åkte dit stannade vi på vägen för att bada. Vi stannade vid en stor strand som hade grymt stora vågor alltså surfvågor så vi ''bodysurfade'', men inte jag för jag kände inte för det. Men när vi kom till staden åt vi lunch. Jag tog en ''Seafood Platter'' som innehöll friterade bläckfiskringar, räkor och pilgrimsmusslor. När vi hade ätit färdigt gick vi runt i affärer och handlade en jätte fin blå klänning till mig som jag har ett foto på som ni kan få se lite längre ned på sidan. När vi var trötta åkte vi hem och badade på Hanalei Beach där det var extra stora vågor idag. Jag köpte också ett snorkel sett eftersom att vi i familjen tydligen ska åka till ett ställe imorgon där det är jätte fint att snorkla. Spännande!

God Jul!!
Puss!


jko
Den här fina bergen hittade vi när vi var på väg till staden Kapa.
kickxlicklx
Så här såg mammas drink ut på restaurangen vi var på. Den smakade caramell och sprit!
icd
Så här såg det ut vid en bergsslutt vi stannade på.
cxkjl
Japp, det här är min nya klänning. Fin va?
ic
Och sedan en närbild på mig. Kanske inte den finaste tycker ni då, men det är bättre än ingenting!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0