1 vecka kvar - exakt

Hej alla, eller ni som överhuvudtaget läser min blogg...

Jag sitter nu och tittar på ''Cityakuten'' och skriver detta samtidigt.
Skolan idag var ganska bra. Fick reda på betygen i vissa ämnen och är nöjd.

Idag är det exakt en vecka och några timmar kvar tills jag är på Hawaii. Vi kommer att komma dit på kvällen så det kommer att vara mörkt då och vi har ingen aning om hur det ser ut och sedan när jag då kommer att vakna på morgonen om jag överhuvudtaget lyckas få någon sömn under natten, få se hur underbara Hawaii ser ut. Jag har ändå fortfarande inte riktigt fattat att jag ska dit, det är lite svårt att låta det ''sjunka'' in liksom. Jag vet redan vilka kläder jag ska ha med och allt, så förberedd är jag på resan.

Nu måste jag gå för att titta sista stunden på ''Cityakuten'' och så hörs vi. Ska försöka att blogga mer denna vecka eftersom att vi har en lugn vecka nu utan läxor och allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0